Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ár:
2.900 Ft
Menny.:db

Pincétől a piacig

Ár:
2.900 Ft
Menny.:db

Leírás

Egy vállalkozás akkor sikeres, ha tud új piacokat szerezni, és meg tudja tartani a már meglévőket. A szerző azt a tíz legfontosabb alapelvet mutatja be könyvében, amelynek segítségével és alkalmazásával befolyásolhatjuk a borfogyasztók vásárlói magatartását, illetve a legjobb kiszolgálásban részesíthetjük vevőinket.
1. alapelv: A vállalkozás és a célcsoportok trendjeinek megtalálása.
2. alapelv: Folyamatos koncentrálás a célcsoportra.
3. alapelv: Legyenek erősségeink.
4. alapelv: Használjuk ki a piaci lehetőségeket.
5. alapelv: Legyenek határozott elképzeléseink.
6. alapelv: Jól megválasztott pozícióra és profilra kell törekedni.
7. alapelv: Nem szabad szem elől téveszteni a célokat.
8. alapelv: Ragaszkodni kell a tervekhez.
9. alapelv: Mindent meg kell tenni a jó célcsoportért.
10. alapelv: Az ellenőrzést nem szabad elhanyagolni.

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Paraméterek

Szerző Claudia Brandstatter
Fordító Márkus Pál és Molnár Eszter
Eredeti cím
Kiadás éve 2010
Terjedelem 69
Méret 140x200
Súly 0,22
Sorozat Borász akadémia
Kiadó Mezőgazda Kiadó