Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ár:
2.900 Ft
Menny.:db

Borpiac

Ár:
2.900 Ft
Menny.:db

Leírás

A borpiacon is azok a cégek sikeresek, amelyek piacképes értéket teremtenek, tudnak új piacokat szerezni és a már meglévőket megtartani. A folyamat a piackutatással kezdődik, hogy megismerjék a vevők szükségleteit, igényeit, azokat a tényezőket, amelyek befolyásolják a borfogyasztók vásárlói magatartását. A piackutatás kiterjed a piac szegmentumokra bontására és olyan célpiacok meghatározására is, amelyeket a vállalkozás a leghatékonyabban tud ellátni.
Ezeket az ismereteket tartalmazza könyvünk, közérthető módon tárgyalva a piackutatás alapvető elméleti összefüggéseit, módszereit és technikáit. A jobb megértést a borászatból vett példák és kutatási eredmények bemutatása szolgálja.

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Paraméterek

Szerző Hajdu Istvánné
Fordító
Eredeti cím
Kiadás éve 2005
Terjedelem 208
Méret 170x240
Súly 0,48
Sorozat
Kiadó Mezőgazda Kiadó