Leírás
A borpiacon is azok a cégek sikeresek, amelyek piacképes értéket teremtenek, tudnak új piacokat szerezni és a már meglévőket megtartani. A folyamat a piackutatással kezdődik, hogy megismerjék a vevők szükségleteit, igényeit, azokat a tényezőket, amelyek befolyásolják a borfogyasztók vásárlói magatartását. A piackutatás kiterjed a piac szegmentumokra bontására és olyan célpiacok meghatározására is, amelyeket a vállalkozás a leghatékonyabban tud ellátni.
Ezeket az ismereteket tartalmazza könyvünk, közérthető módon tárgyalva a piackutatás alapvető elméleti összefüggéseit, módszereit és technikáit. A jobb megértést a borászatból vett példák és kutatási eredmények bemutatása szolgálja.
Vélemények
Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!
Paraméterek
Szerző | Hajdu Istvánné |
Fordító | |
Eredeti cím | |
Kiadás éve | 2005 |
Terjedelem | 208 |
Méret | 170x240 |
Súly | 0,48 |
Sorozat | |
Kiadó | Mezőgazda Kiadó |