Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ár:
2.500 Ft
Menny.:db

Agrármarketing

Ár:
2.500 Ft
Menny.:db

Leírás

A könyv az agrármarketing alapfogalmának leírásával készíti elő a téma részletes kifejtését. Bemutatja a marketingmix elemeit, ezen belül hangsúlyosan a terméket és a termékszolgáltatásokat, az értékesítési csatorna szerepét, az árat, a szállítást és a kommunikációt. Tárgyalja a mezőgazdasági vállalkozás és az élelmiszer-feldolgozás marketingstratégiáit, végül pedig az agrármarketing kiegészítő funkcióival foglalkozik, a logisztikával és az árutőzsdével.

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Paraméterek

Szerző Lehota József és Tomcsányi Pál
Fordító
Eredeti cím
Kiadás éve 1995
Terjedelem 249
Méret 170x240
Súly 0,54
Sorozat
Kiadó Mezőgazda Kiadó