Leírás
A könyv az agrármarketing alapfogalmának leírásával készíti elő a téma részletes kifejtését. Bemutatja a marketingmix elemeit, ezen belül hangsúlyosan a terméket és a termékszolgáltatásokat, az értékesítési csatorna szerepét, az árat, a szállítást és a kommunikációt. Tárgyalja a mezőgazdasági vállalkozás és az élelmiszer-feldolgozás marketingstratégiáit, végül pedig az agrármarketing kiegészítő funkcióival foglalkozik, a logisztikával és az árutőzsdével.
Vélemények
Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!
Paraméterek
Szerző | Lehota József és Tomcsányi Pál |
Fordító | |
Eredeti cím | |
Kiadás éve | 1995 |
Terjedelem | 249 |
Méret | 170x240 |
Súly | 0,54 |
Sorozat | |
Kiadó | Mezőgazda Kiadó |